» Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Gwarancja 100% satysfakcji

Głęboko wierzymy w jakość naszych produktów dlatego na każde zamówienie otrzymujesz 14-dniową bezwarunkową gwarancję. Jeśli zamówienie nie spełni Twoich oczekiwań możesz je odesłać i otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.



Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, konieczne jest spisanie protokołu szkody przy kurierze/listonoszu w chwili odbierania przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą elektroniczną.
Ponadto, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.


Jako Klientowi przysługuje Tobie prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
a) wad fabrycznych,
b) uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
c) niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
.

W takim przypadku niezwłocznie skontaktuj się z nami (drogą mailową lub telefonicznie
) i postępuj zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
  •     Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Nie wysyłaj do nas przesyłki za pobraniem, gdyż nie zostanie ona odebrana.
  •     W ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  •     Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to w ciągu 5 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu albo zwrot pieniędzy. W przypadku uznania reklamacji Kupujący otrzymuje zwrot kosztów nadania i odesłania reklamowanego towaru.

W razie pytań czy wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub pod adresem e-mail:biuro@nailcolor.pl . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element powinien być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
  •     Skontaktuj się z nami na nasz adres e-mail i poinformuj o chęci zwrotu towaru.
  •     Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością i oświadczeniem. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  •     W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  •     Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony przez Ciebie numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Zwracane oraz reklamowane artykuły prosimy odesłać przesyłką pocztową (listem poleconym lub paczką) na adres: Krzysztof Jakobi VISAGE  ul.Słupskich 2 85-332 Bydgoszcz tel 696074848

WAŻNE! do odsyłanych produktów prosimy dołączyć wypełniony i podpisany dokument odstąpienia od umowy - skontaktuj się z nami a prześlemy Tobie wzór takiego dokumentu.
Przejdź do strony głównej
Złóż zamówienie telefonicznie Biuro Obsługi Klienta
Polecają nasSklep NailColor.pl otrzymał Wyróżnienie od Producenta marki Sally Hansen. Jest to dla nas powodem do dumy, a jednocześnie potwierdzeniem, że oferujemy najwyższą jakość produktów i usług, zaspokajając potrzeby najbardziej wymagających Klientów.  
czytaj więcej ...
Newsletter

 
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Ciebie o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Płatności: Akceptujemy płatności
Transport: Transport towarów